onsdag 9 september 2009

My lovely sister!

Grattis igen, kära lillasyster och tack för gott fika! Det piggade upp att få komma till dig idag!
Känner mig så trött och eländig idag... Jag har munsår, finnar, kliande hårbotten och känner mig allmänt svullen och ful. Hormonerna lever rövare i mig just nu. Ska nog göra mig en kopp te och slänga mig i soffan om en stund och hoppas på en bättre dag imorgon! (Hi, hi, nu hör jag Lucas sitta och sjunga Markoolios "åååka pendeltåg" inne i vardagsrummet! Gosungen min, nu fick  mamman sig ett litet gott skratt!)

Kram Veronica


Två gravida systrar!

3 kommentarer:

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Vad kul!
Hoppas att du mår bra.
Stor kram från mig.;)

LiSSaN sa...

Tack kära du. Jag både tunikan och min N är mig kära! Hahaa!
Hur mår du och magen?

sand mellan tårna sa...

Du är alltid så snygg och välklädd min kära vän. Till skillnad mot morgontrötta ruffsiga Linda.

Imorgon ska du och jag ha en härlig mysdag med sopplunch. Längtar!

Vi har just kommit hem från stan, med många roliga klädpåsar!!!! Jippey!

Kram L