onsdag 16 september 2009

Eftermiddagsmys!

En grå och lite svalare dag har vi här och det kom lite regnstänk nyss också. Helt okej tycker jag, vill faktiskt ha höst nu!
Jag var och storhandlade idag när dagis ringde och sa att Lucas hade feber nu på eftermiddagen. Det var bara att rafsa åt sig det viktigaste och sen åka till dagis. Lilla skrutten hade somnat när jag kom för att hämta honom, men vaknade till och var ändå vid gott mod. Nu har vi myst i soffan med lite glass, iskaffe och tidningar och vi tände några ljus för att det är så mörkt ute!
Ikväll är det fotbollsträning och klippning för killarna, och det behövs verkligen. Skönt att få det gjort nu inför skolfotograferingen som är nästa vecka.
Visar också mina nya kuddfodral från Ellos och lyktorna som kommer från Snirkla. Hur fina som helst!

Ha en fortsatt bra onsdag!
Kram Veronica













4 kommentarer:

LiSSaN sa...

Uff..hoppas han kryar på sig väldigt snart! Hur mår magen och du?

Kram!

Grodmamman sa...

Tråkigt med sjuka barn, men ni verkar ha haft det ganska mysigt ändå!:)
Fina lyktor och snygga kuddar också!
Kram

sand mellan tårna sa...

Lilla gulle Lucas... Hoppas han blir bättre snart.

Du.... jag törs knappt erkänna det, men jag råkade shoppa lika supersnygga kuddar som dig..... och nu när jag ser dem i din soffa så säger jag bara SNYGGT!!!

Kram Linda

FruSofie sa...

Så mysigt ni verkar ha det!!
Hoppas att Lucas är bättre idag.

Tack för din kommentar i bloggen och såklart GRATTIS till bebisen i magen=)

Det är inga mammajeans utan vanliga jeansleggings från Vero Moda som jag köpte innan jag blev gravid, dem börjar dock bli lite små nu hehe.

kram