måndag 28 september 2009

Lycka!

Måndag och en ny härlig höstvecka! Filip blev ordentligt firad hela helgen och han verkade mycket nöjd över sina presenter. Mycket lego i alla dess former, men det var vad han önskade sig!
Och riktigt lycklig är jag då jag under helgen har börjat känna de allra första sparkarna från pyret! Jag blir så glad när jag känner de där mysiga lilla buffarna i magen, och faktiskt så kom det några precis nu när jag sitter här! Lycka!

Tänkte idag visa mina fina höstiga krukor som jag fixade i fredags, men upptäckte precis att det var batteritorsk på båda kamerorna så ni får hålla till godo med några mysiga ord som jag hittade hos vi.sualize. Där finns så mycket fina inspirationsbilder!

Ha det bäst!
Kram Veronica




3 kommentarer:

MM sa...

Åh va mysigt!!! Längtar efter att de blir så starka att jag får känna dom!!!
Krama min lilla älskling oxå!
Puss puss!

Grodmamman sa...

Det är så himla mysigt när man känner de där små buffarna!:)
Vackert väggord också.
Kram

annica sa...

va härligt, det känns liksom lite mer verkligt då.
kram