söndag 14 augusti 2011

Söndagsmorgon hos oss

Klockan 5 i morse vaknade Isac och gnällde. Jisses, vill inte gå upp kl 5 på en söndag, tänkte jag och sprang upp och gjorde en flaska välling. Han somnade faktiskt om, men inte jag!
Låg i alla fall kvar i sängen och filosoferade i tystnaden. Skönt som tusan!
Nu har vi varit uppe ett tag och grötfrukosten ligger nu i magen och jag såsar omkring med kaffemuggen i handen. Småkillarna leker med lego och verkar allmänt nöjda med livet!

Idag ska jag och Helén ta med våra stora killar och shoppa höstkläder innan grabbarna ska spela en fotbollsmatch i em i Uppsala. Mysigt att få rå om en av sönerna lite extra ibland!

Skön söndag på er!




3 kommentarer:

Kärleksallen sa...

Åh va mysigt! Isak är verkligen en kopia av sin far! :-) Hoppas du hittade några fynd!
Kram

Petra sa...

Fina pojkarna:)hoppas du har en fin dag,kraam

Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma" sa...

TACK för snäll kommentar inne hos mig!! Ja, det lutar ju åt att ha det kvar men det är så jobbigt ibland bara! :)

Det där med vällingfadäsen har jag oxå gjort 1000 tals gånger, sprungit upp för att dom inte ska vakna men sen legat klarvaken själv! :)

KRAM