torsdag 18 augusti 2011

Hello vardag!

Jahapp, då funkar Blogger igen då. Vi har nyss kommit hem från en fotbollsmatch med Victors lag och de spelade jättebra! En superspännande match som slutade 1-1 i resultat. Nu ska jag ta mig en dusch och kika på ett inspelat Ernst med lite té tror jag.

Vill bara visa lite shopping från i söndags då jag och Victor var och handlade lite höstnytt! Han fick tag i ett par riktigt schyssta jeans, två t-shirtar, en luvtröja och en keps.

Själv då så ramlade jag över lite fynd också...
Hittade en snygg svart maxiklänning som jag ska ha på lördag då vi ska på fest och blev riktigt glad eftersom den var på rea! Tänkte matcha den med ett skärp och kanske ett snyggt större halsband. Hittade även ett par boots som jag hade kikat på tidigare  och som nu var på halva reapriset! I like!

Och så slog jag till på den snygga jeansskjortan som Reese Witherspoon gör reklam för på Lindex. Kände att den kommer säkert att ta slut snart och det fanns bara en kvar i storlek 36 så det fanns liksom inget att tveka på. Supersnygg i höst! Och så blev det lite nytt bling-bling också...

Nu väntar Ernst på mig, så tjingeling!


Lite nytt till tolvåringen.

Jeansskjorta från Lindex!



Maxiklänning från MQ!

Boots från Din sko!



Halsband från HM och MQ!

3 kommentarer:

pillan sa...

Sagt det förr du är galet bra på att fynda! Jeansskjortan är supersnygg:)
Hoppas festen blir lyckad//PIllan

Caroline sa...

Vilka fynd du gjort! Bootsen var höstsnygga och med lagom klack så man orkar använda dem länge, nåt sånt är jag också ute efter. Skjortan var också riktigt snygg!

Ha en fin dag!

Att ha det gott sa...

Fin shopping