torsdag 11 augusti 2011

Lediga torsdag

God middag kära vänner! Här har vi idag en fixaplockastädatvättadag plus en lagagaragetakdag för Peter. Han är ledig både idag och imorgon och han håller på för fullt och grejar ute på garagetaket. Killarna leker med kompisar och Isac sover sin lur just nu. Har precis duschat och ska väl ta och få till någon lunch nu till ett gäng hungriga kids.
Softar runt i Foo Fighters tischa och rosa chinos idag!

Tänk att det blev en fin present igår från min önskelista! Han kom hem från jobbet med fina blommor och en liten lapp nerstucken i buketten...
... ett par Hunterstövlar är på väg till mig! Äääälskar mina pojkar!



2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åhh va avis jag blir på dej! Vill oxå ha ett par, får nog oxå önska mej det när jag fyller år;-)!
Kram K

Anna S sa...

Grattis i efterskott fina du!
Tänk vad snygga stövlar du kommer ha i höst :).

Kram