måndag 8 augusti 2011

My wishlist

Känner mig lite piggare idag och tur är väl det nu när darlingen har börjat jobba. Solen skiner, det blåser lite och är lagom varmt, så jag ska ta mig ut med kidsen på eftermiddagen!

Min födelsedag är på ingång, så jag har gjort en liten önskelista...
... men faktiskt så blir jag precis lika glad för en bukett blommor och kramar från mina älskade!

Fast det är ju satans kul att drömma!


Vännerboxen!

Nya köksstolar!

Hunterstövlar!

Ny tatuering!

Kaffemaskin från Nespresso!

3 kommentarer:

Millas Hälsoblogg sa...

Vad spännande, undrar vad du får?
Men visst är det mysigt att fylla år
Ha det bra

Anna S sa...

Vad skönt att du redan är bättre!
Grattis i förskott :)
Kram

Tess sa...

Tatuering står överst på min önskelista. Men det får ju bli till jul... Hihi