lördag 27 augusti 2011

Ett helt bord med fynd!

Jisses, vad nöjd jag är med mina loppisfynd! Så ja, det stämmer verkligen att man måste vara på bakluckeloppisen tidigt på morgonen för att hitta godbitarna.
Nya krukor, gardinlängder och kuddfodral med stjärnor på tänkte att det kunde vara fint till något av barnrummen. Ett par skor till Isac som verkar passa hans breda fötter och en Blixten McQueen och Bärgarn till de små. Och så ett gäng superfina lyktor i olika modeller till moi!
Happy, happy, mama!

Nu ska jag ta och förbereda för vår kräftskiva ikväll. Två goa familjer kommer om ett par timmar och vi ska käka kräftor och en massa annat gott ihop ute på altanen. Snacka om att vi har tur med vädret, 24 grader varmt och sol!

Njut av lördagen alla finingar!



1 kommentar:

Anonym sa...

Haha va komiskt! Jag har precis kommit hem efter att ha sålt mina grejer på en annan loppis! /Mia