onsdag 24 augusti 2011

Höstnytt!

När vi var till stan i måndags så hittade jag lite nya fina plagg från Åhléns till Isse och Lucas. Gillar verkligen deras barnkläder och brukar nästan alltid hitta något fint där!

Och så något till mig då... Har sett att Josefine hade denna fina klänning och jag trodde inte först att det var en långklänning. Men det var det och helt perfekt i längd för mig utan att behöva fålla upp den. Jag är ju en sucker för maxiklänningar, så denna blir kanon att ha i höst. Snygg med boots, ett långt halsband och skinnjacka! Finns på Kappahl!

Nu dags för pannkakslunch för mig och en nyvaken Isac. Sen mathandling och en lek/fikadejt efter dagishämtning!

Mjuka jeans och fin baströja till Isse.
Älskar guldknapparna!


Lite fler tröjor till Isac.
Visst är den gråa tröjan fin med "lapparna" på
ärmarna?



Finfin och höstig maxiklänning till mamman!

Ett par smala, coola jeans och ett par mjuka jeans
med mudd, perfekta för dagis till Lucas!






Inga kommentarer: