söndag 17 juli 2011

Vart kom energin ifrån?

Halloj i söndagskvällen! Hoppas att ni har det bra i sommarsverige!
Vi har spenderat dagen med att fira kära svärfar som fyller år idag. Supersmarrig tårta och lek med storkusinerna var kanon för killarna!
Sen när vi kom hem fick jag ett ryck och började rensa i min garderob. Det var så skönt att bli av med en massa kläder på loppisen, så jag kände att jag kunde plocka fram mer som jag inte använder längre. Jag och C bestämde ju att vi ska stå och sälja väldigt snart igen!
Peter började också att plocka ur Lucas och Filips rum som vi har bestämt att vi ska måla om och fräscha upp. Får se om energin håller i sig för då kanske vi tar vårt sovrum också när vi ändå är igång...
Nu duschning av barn och sen soffhäng!

Isse tyckte det var spännande att alla leksaker
var ute på altanen!
























En stor hög med gamla behåar kastades bort och
tomma galgar väntar nu på att fyllas med nytt, hi hi!


Två stora kassar med kläder som ska få nya ägare!




Inga kommentarer: