lördag 16 juli 2011

En burk med pengar!

Japp, en burk med pengar blev det efter loppisen, 1200 :- sålde jag för idag!
Är väldigt nöjd med dagen då jag blev av med lite leksaker och kläder efter både mig och barnen. Både jag och Caroline fick nog mersmak, så kanske vi står och säljer ganska snart igen!

Nu har vi börjat lördagsmyset och killarna får godis och tittar på film i källaren medan jag och darlingen ska kika på Sommarkrysset och kanske det blir några avsnitt av True Blood senare. Sörplar nu på en latte, men sen blir det en kall öl och lite goda nötter som filmgodis!
Sååå skönt att bara vara vi i lugn och ro denna lördag eftersom vi har varit borta både torsdag och fredagkväll!




2 kommentarer:

MammaMia sa...

Perfekt med två flugor i en smäll - mer utrymme hemma efter att ha gjort sig av med en massa onödigt, och så få betalt för det dessutom! Win-win! :-)

Caroline sa...

Det var ju en bra skörd! Skönt att bli av med grejer man bara har liggande. :)

Ha en fin dag!