tisdag 26 juli 2011

Nya godingar!

Kvällen knackar på och vi har nyss haft fikabesök av svärföräldrarna. Isac är nyduschad och de andra är ute och hoppar studsmatta innan dom också ska hoppa in i duschen.

Ville också visa mina nya älsklingar som jag hittade till halva priset härom dagen! Har länge letat efter träskor eller clogs som de heter, men har inte hittat i min storlek. För ett tag sedan fanns ett par i 35 på August Johansson, men jag slog inte till ändå och senare var dom såklart borta. Jag ångrade sååå att jag inte köpte dom! I söndags så slank jag in på Scorett och där fanns det svarta clogs i storlek 35, och ta  mig tusan, det fanns två par! Blev vekligen jätteglad att jag fick två till priset av ett par!

Nu är en liten Isse trött och sugen på välling här så jag önskar alla en härlig tisdagkväll!




4 kommentarer:

Mia sa...

Hejsan! Åh, så snygga skor! Har faktiskt letat efter ett par sådana där jag oxå:-) Som flitig "himmel och hav" läsare tyckte jag att det var på tiden att lämna ett litet avtryck, Kram kram, Mia

Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma" sa...

Tänk, innan barnen hade jag 35-36 i skostorlek. Nu har jag 37-38. Det är inte bara på kroppen man vuxit 2 storlekar. Fiiiina dom var!!!

Kram

pillan sa...

Men wow vilket fynd! Gissar att träskorna håller några sommrar till, det går väl egentligen aldrig ur tiden;)
Kramis P

Petra sa...

Vilka snygingar:)hoppas ni hr det bra i värmen kramar.