söndag 10 juli 2011

Tatueringsfunderingar...

Åh, vad jag har börjat bli sugen på en ny tatuering! En kär vän till mig gjorde en i måndags och jag blev så inspirerad när hon visade den igår.
Hon hade tatuerat in sina barns namn på ovansidan av handleden, enkel, lagom liten och jättefin! Jag har ju varit lite emot det där med att göra tatueringar på underarmarna, men har nu börjat att tänka om.
Hittade en kanonbra sida som hade jättemånga och snygga inspirationsbilder, så nu gäller det bara att bestämma sig var jag ska sätta en!
Söndagkväll här och det brukar innebära filmkväll för darlingen och mig!






Alla bilder kommer härifrån!

4 kommentarer:

johanna sa...

Hej hej!!!
Hoppas du mår fint i sommarvädret.
Tatuering alltså..en till? Vad har du nu för något?
Jag har min fjäril och den älska jag...
Kram

Anna S sa...

Åååh, det är farligt att kika på tatueringssidor. Jag tycker att det är skitsnyggt med tatueringar på underarmen, iaf likt de på bilderna.
MEN, så är det ju det där med jobb och tatueringar.
Jag tror at det är bra att kunna dölja tatueringar. Lite svårt sommartid med en kortärmad blus eller linne...
Men ja.... jag vill också ha :), haha.

Kram

Annas inspiration sa...

Snygg inspiration!
Jag skulle vilja ha Colins namn någonstans...

Kramar Anna

pillan sa...

Ja det är faktiskt det enda jag har funderat på i tatueringsväg (ja i vuxen ålder.. när jag var ung vill jag ha nåt nytt hela tiden) barnens namn på underarmen och tre stjärnor;)
Kraamisar P