fredag 1 juli 2011

Rainy friday

Hej och välkommen kära juli säger vi väl idag! Synd bara att juli skulle starta med regn. Men jag tycker att det kan vara helt okej med nån mellandag så där ibland. Vi har ju varit ute från morgon till kväll i fyra dagar nu så det är ganska skönt med en riktig slappardag inomhus idag!

Inga planer alls för varken mig eller kidsen, så vi tar dagen som den kommer. Tog morgonkaffet ute på altanen för en stund sen och det var så mysigt att höra smattret på taket!
Isse har nyss somnat, så nu vill Lucas lägga pussel med mamsen.
Såklart, tackar aldrig nej till en liten mystund med sötungen!

Later, sötisar!


Kaffe och mys på altanen!







2 kommentarer:

pillan sa...

Ja usch det här regnvädret har slagit ner i skallen på mig, tuung!
Nu surfar jag runt lite för tv:n visar bara crap!
Ha det gott fina//PIllan

Chapmans dagbok sa...

Hej! Jag läste ditt tidigare inlägg om att det är rena rama cirkusen när ni ska iväg till stranden. Det kom mig att tänka på att ni skulle kanske vara med i nästa omgång av "Familjen Annorlunda" :). Ni är ju en stor familj. Det hade väl varit kul, eller? Ha en trevlig fredag kväll. Hälsningar Ing-Mari