lördag 9 juli 2011

En kvällens!

Lördagkväll hos Johanssons! Köttet ligger på grillen och ett glas rött är upphällt, vi firar att darlingen nu har semester!
Har hängt på stranden idag med, fast bara med de stora killarna. Isse var febrig torsdag och fredag, så han var hemma med pappan och tog det lite lugnt. Nu är han i alla fall tillbaks till sitt rätta jag, skönt!

Kvällens klänning är ett reafynd från HM som kostade 89:- och är sååå skön! Var lite osäker på den först, men nu när jag har haft den en stund så älskar jag den! Fick tummen upp av gossarna också!

Önskar alla en fab lördagkväll!
























Har äntligen fått fin färg och fräknar på näsan!




Isse bisse bus frisk igen!

3 kommentarer:

pillan sa...

Men åhhh den är ju superfin, vilket kap!!

Gott med rött ikväll, det är du värd;)
Kraam P

MammaMia sa...

Jättefin klänning! Fanns den i blått eller rött också?

O jösses vad lik dig lillgrabben är! Så söt!!!

Kram

Malena sa...

Va fin du är!!!
Jag verkar aldrig få färg!!
Klänningen ser superhärlig ut!
Köpte en på Lindex här om dagen som jag nästan bott i! Men din var väldigt mycket finare! Är den lång eller slutar den vid knät? Svårt att se på bilden.

Va söt Isse Bisse är! Så fina ögon!

Kram!