onsdag 8 juni 2011

Rock n´roll!



















Isac sover nu gott och jag skulle göra mig min älskade latte och upptäcker att mjölken är nästan slut! Det fanns en liiiten slatt kvar sen igår kväll och jag vill ha mycket mjölk i mitt kaffe. Attans karl som inte sa till då igår när han tog en kaffe!
Hade inte ens en gräddskvätt i kylen... yoghurt och kesella är nog ingen hit i kaffet, men la till slut i en liten sked med vaniljglass. Var väl sådär, men det får duga tills jag har handlat.

Åh, jag har ju glömt att berätta att Peter och jag ska gå på konsert den 22:a juni och se Foo fighters på Stadion! Vi har missat konserter med både Metallica och Iron maiden, men nu har vi fått tag på biljetter till att se Dave Grohl och gänget om några veckor. Vi har lyssnat på Foo fighters i flera år och jag var ju även ett fan av Nirvana som Dave var med i tidigare. Härom kvällen så bokade vi även en hotelnatt tills dess så vi får en liten minisemester bara vi två! Längtar riktigt mycket nu!


3 kommentarer:

Annica, mamma till 6 troll sa...

åhh vad mysigt att komma iväg bara ni två=)

kram

Annas inspiration sa...

Va skoj att ha en konsert att se fram emot :-)

Många kramar

Malena sa...

Ja, dom är bra! :) tycker Dave är så mysig! Såg du när de var med på Skavlan? Kul att ni ska se dom live!

Såg kommentaren på Sofias blogg och tycker det låter som en strålande idé! :)KOmmer gärna och hälsar på dig i Öregrund!

Förlåt att ajg varit så dålig på att besöka din blogg!

Kramar!