onsdag 1 juni 2011

Lillördag eller nästan som fredag!

Tjing, mitt i veckan eller för oss blir det ju nästan som fredag! Killarna har nu ledigt i fem dagar och det behövs nu så trötta som vi är på mornarna.
Nu har alla gossarna kommit hem och vi ska hämta P från jobbet och sen dra vidare in till stan för lite ärenden.
Inviger idag min nya fiiiina klocka som jag gillar skarpt! Snygg som ett smycke nästan!
Till det blev det idag klänning från Indiska, skinnjacka från HM, sjal från Kappahl, väska Lindex och Converse på fötterna.
Happy onsdag!





Bara 10 grader idag, så skinnjacka och sjal får värma!

2 kommentarer:

Petra bloggar sa...

HA! Ser du byrån, det är ju den som jag har refererat din storlek emot! hihi! Jag som nästan trodde att du var en flaggstång som jag ;-) SÖtnos!

Vad fin du är, always!

KRAMAR

Annas inspiration sa...

Hej fiiina!

Snygg klocka, jag har en liknande som jag fotat men inte visas upp på bloggis...så glömsk ;-)

Ha nu mysiga dagar med grabbarna, så gott att få flera dagar tillsammans :-)

KRAMAR & ha en fin dag på stan