måndag 6 juni 2011

Firar ni idag?

Nja, säger vi väl här hemma. Kidsen leker, Peter och Isac klipper gräset och jag sitter på altan trappen, dricker latte och tänkte måla tånaglarna. Sååå skönt att bara vara hemma utan några måsten. Det har varit nån form av aktivitet varje dag hela helgen, så idag var det liksom dags att ta tag i den gigantiska tvätthögen.

Det är nationaldagsfirande här nere i stan lite senare och kanske tar vi en tur ner och kollar. Jag tycker däremot om att titta på firandet som visas på tv! Ikväll får det dock spelas in för jag ska senare åka med Victor som ska spela fotbollsmatch i Storvreta som ligger ca 9 mil bort. Min gamla hemort, så det ska bli kul och se om man känner någon av föräldrarna i motståndarlaget!

Kaffet är nu i magen och jag klurar på vilken färg jag ska ta på tårna? Bonbon mint, Colibri eller Live it up? Ja, jisses vilka problem man har...

Happy nationaldag på er!








1 kommentar:

pillan sa...

Läckra färgen allihop! Spännande det där om du känner igen nån från förr;)
Kram P