torsdag 16 september 2010

Utslagen prins och svar på frågor

Har nyss kommit hem från kyrkans barntimmar och stackars Isac är helt utslagen. Han höll på att somna när vi kom dit, men så hörde han alla barn och kvicknade till! Efter rolig sång, lek och fika så slocknade han sedan snabbt. Bra att vara utvilad för på eftermiddagen väntar en läkarundersökning och 6-månaders vaccination. Förra gången han fick sprutor så blev han så ledsen, men det gick ändå över ganska fort. Usch, vad det skär i mammahjärtat när det gör ont hos ens älsklingar...

Tänkte svar på två frågor jag fått och den första gällde Isacs påslakanset med flodhästar på och det är köpt på Ikea för ca 2 år sedan. Vet inte om det finns kvar dock.
Sen undrade Anna om den fina prinsesslyktan jag har på soffbordet och den är köpt på ett litet kläd/prylvaruhus i grannkommunen. Skulle kanske kunna köpa en åt dig och skicka om du vill!
Maila mig om du är intresserad!

Härlig torsdag på er!








4 kommentarer:

pillan sa...

Tack finaste, jo den här gången blev det hemmafärgat;) Brukar köra varannan gång typ. Har jobbat på salong men är dock inte utbildad frisör...
Kram PIllan

Anna S sa...

Hejsan svejsan!
Sist jag var på Ikea hade de kvar påslakansetet tror jag bestämt iaf :).
Åååh... Jag har ju en större variant av den där fina ljuskronan.
När jag såg ditt erbjudande om att du kunde tänka dig att köpa och skicka till en annan bloggerska blev jag bra sugen på att fråga om du skulle kunna tänka dig att göra detsamma till mig??
Skulle jättegärna vilja ha 2 st isf.
Du får självklart säga nej. Du får absolut inte känna dig tvungen!!

Ha en bra dag!
KRAM Anna

Vanilla sa...

HOppas att det gick bra på BVC idag!

Kramar

Anonym sa...

Hittar inte din mailadress...

Mvh Anna