onsdag 15 september 2010

Efter-dagis-fika!

En mysig fikastund hade jag och småkillarna nu på eftermiddagen. Lucas brukar vilja titta på någon barnfilm efter dagishämtning och jag brukar passa på att ta en kaffe samtidigt. Idag slog vi på lite extra och tog fram hembakta blåbärsmuffins som jag gjorde i helgen. Till det blev det godaste kaffet just nu, hasselnötskaffe från Indiska. Mmm, mumma!

Roligt är också att Lucas har börjat titta på "Fem myror är fler än fyra elefanter"! Det är nog ett av världens bästa barnprogram enligt mig och jag kommer ihåg att jag lärde mig jätte mycket av det! Vi skrattar och sjunger med och jag har en riktig nostalgitripp!

Kram kram!








Fika och bästa barnprogrammet!


Fika för lillebror också!


Godaste kaffet?


1 kommentar:

Anonym sa...

Så mysigt med liten lugn stund efter dagis!
Får man fråga var du köpt den fina ljuslyktan i bakgrunden?
Har letat efter en sådan lääänge och skulle så gärna vilja ha en!!


Mvh Anna