onsdag 22 september 2010

Lugg eller inte lugg

Är ju så trött på mitt hår just nu. Torrt med risiga toppar och jag har dessutom någon konstig gråblond nyans på håret. Har ett frisörbesök bokat i eftermiddag, men har inte riktigt bestämt vad jag sak göra med barret. Det lutar åt någon form av lugg eftersom det blir så snyggt när man har uppsatt. Har ju fortfarande en liten buse som gärna sliter och drar i håret! Hittade några snygga frisyrer på nätet som gav lite inspiration, så vi får se vad det blir!

Kram kram!



















6 kommentarer:

Malena sa...

Ooooo! Sånt där är så svårt! Klippte lugg förra våren men har sparat ut igen. Ibland blir jag sugen, men ändå inte.....

Gillar luggen på de två översta! :)
rené är alltid så fin i lugg!

Ska bli pännande att se hur du gör! :)

Kram!

Anonym sa...

Aldrig mera lugg snyggt men så trist och jobbigt.
Blir aldrig som man vill.

Anonym sa...

Aldrig mera lugg snyggt men så trist och jobbigt.
Blir aldrig som man vill.

Dr Molly sa...

Jag röstar på utan lugg eller lång snedlugg! KRAM

Petra sa...

Spännande att få se vad det blev:)ska själv fixa barret i morgon med en liten Nova men det ska nog funka det är bara klipptid lycka till o hoppas du blev nöjd:)kram

pillan sa...

Lång sidolugg är supersnyggt! Men du blir fin i vad som helst;)
//PIllan