torsdag 2 september 2010

Lyckliga Lucas

Idag har vi en extra glad kille här som har fått en ny tröja! Och då självklart med grävskopor på! Hade ett Me & I party för ett par veckor sedan och då fick han själv välja en tröja och denna var då självklar för honom. Kan ju tycka att det inte var de finaste färgerna på den men, men... älsklingen blev ju så glad!

Beställde två plagg till mig också, men efter provning hemma så kändes dom tveksamma så de åker tillbaka. Som värdinnegåva fick jag i alla fall två superhärliga kuddfodral i velour med moln på. Jättemysiga och passade perfekt in i Filips och Lucas rum!

Mysig torsdag på er!





Lycka för en traktortokig kille!





Fint i killarnas rum!


6 kommentarer:

Maria sa...

Vilken söting :)

Petra sa...

vilken sötis:)glad han ser ut,vad fina pojrum ni har oxå:)gillar den vita sängen o finfina kuddarna till;)ha en toppenkväll.

Anna S sa...

Hihi då nöjd han är!!
Vilka fina kuddar!
Visste inte att me & i hade sånt också. Har inte varit på party på länge.

Kram

Johi sa...

Ser lika nöjd ut som min lille kille! Jag tyckte inte heller riktigt om färgerna till en början men oj så fin han är i den, särskilt med turkosa byxor till!

Kuddarna är ljuvliga, jag vet precis hur mjuka och goa dom är!

Kram

Malena sa...

Ja det är lycka för en traktortokig kille det! :)

Har aldrig varit på ett Me & I party! Känns som att man köper saker som man sen ångrar efter andras utlåtanden. men de har ju en del snyggt.
Är de konstiga storlekar?

Hoppas att du får en bra dag!!

Kram!

MM sa...

Vadå konstiga färger, den e ju TOPPEN! Hälsa till min älskling! <3 Hade hellre varit hos er idag än att jaga troll!
Kramis