torsdag 30 september 2010

Pigg igen!

Känner mig mycket piggare idag och så blev det mindre amning i natt, så jag har fått sova skapligt också. Skönt att det inte blev värre! Jag och Isse har varit på barntimmarna nu på förmiddagen och att få komma dit och träffa ett gäng goa mammor och bebisar piggar ju också upp!
Har precis ätit två grillade mackor och jag tänkte ta en prommis i höstsolen och hämta Lucas på dagis. Isac sover som en stock utanför i vagnen, så vi bara rullar vidare.

Isac fyllde dessutom 6 månader igår och ja, tiden rasar verkligen iväg. Älskar ju den första bebistiden, men nu så börjar han bli stor! Älskade lillprins!

♥♥♥





6-månaders killen!



Dagens klänning från Indiska som gör mig glad!


3 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Så fina ni är både du och "bebis":)!

pillan sa...

Så skönt att du verkar klara dig! Länge sedan jag kände mig så här vissen.. :(
Njut av solen/PIllan

Petra sa...

Fina ni är och grattis i efskott till halvårsdagen;)du strålar i den klänningen kram