måndag 13 september 2010

Måndagskaos

Är det bara våra barn som går upp kl 6:30 på helgerna och sen när måndagen är här så sover dom som stockar? Det slår liksom aldrig fel, likadant varje måndag morgon! Jag är trött jag med, men kan i alla fall skylla på nattamningen. Vi kom i alla fall till skolan med andan i halsen och ungarna kom bara några minuter försent!

Har nu precis röjt undan efter morgonkaoset och Lucas och jag har käkat frukost i lugn och ro. Börjar längta efter en kaffe nu och vi ska strax åka och gratta bästa Helén som fyller år idag!

Kram kram!





3 kommentarer:

Annica sa...

ja det där e sååå typiskt.
hoppas ni får en bra dag!

Tina sa...

6.30??!! Det är ju nästan sovmorgon :) Våra barn går upp 05.30. SENAST. Alltid. Hopplösa kids... Fast de har nog fått det från mig, jag har alltid varit morgonpigg. INNAN barnen :D
Men visst är det så, att om de någon gång sover längre så är det när vi ska till dagis. Fast då måste de ju upp vid 06, så det är ju tidigt ändå.

Anna S sa...

Hahaha!
otroligt att det är så där!
Men är det nångång Nathalie väljer att sova länge så är det ju SÅKLART när det är vardag :)

Kram