fredag 23 juli 2010

Sval shoppingdag

Snacka om att det kan vända fort. Temperaturen tänker jag då på... Igår var det 28 grader ute och idag har det legat på ynka 16 grader!
Vi har idag varit i Gävle på lite shopping och jag hittade mycket fint, det är ju tokrea överallt just nu! Visar bilder på mina fynd imorgon!
Sitter i alla fall nu nästan och småfryser och har tänt ljus framför "Livvakterna" som börjat på tv precis. Isac är nyammad och har just somnat och det är så skönt att kvällrutinerna funkar så bra. För mig är det jätteviktigt att få ett par timmar egentid på just kvällen!

Kram!




God natt från Isac!



Carlsberg non-alcoholic, nötter och skvaller till mamman!


4 kommentarer:

Anonym sa...

O vilken mysig kväll du har framför dig. de kan man verkligen behöva som småbarns mamma. Kram

Grodmamman sa...

Egentid på kvällen behöver jag också, men nu på sommaren är det svårt när barnen är upp sent!:)
Kram

Petra sa...

Ja håller med den där egentiden är enormt viktig,men den är inte lätt att få till alla gånger :(
Är ölen god ?måste testas det är ju så svalkande på sommaren :)även om det bara är 16 grader då:)hoppas värmen vill tillbaks man saknar den redan haha aldrig e man nöjd!Kram

Pillan sa...

Tack för gratulationer! Ja nästan lite skönt med en upprensning av luften;) Men solen skiner idag igen så jag ska njuta av sol o bebis! Ha en skön lördag!
Kram PIllan