torsdag 1 juli 2010

Hej första juli!

En grå och småregnig torsdag idag. Men faktiskt så tycker jag att det är skönt med någon svalare mellandag ibland. Man får liksom pusta ut lite...
Fast imorgon drar tydligen värmen igång igen!

Idag är det dags för den första vaccinationen för Isac, en spruta i varje ben, stackarn! Det går nog säkert bra och jag får vara beredd med tutten i högsta hugg för att trösta.

Tunikan från igår kommer från Lindex!

Tjing, tjing!









Klänning HM och jacka Kappahl!




4 kommentarer:

Elles blogg sa...

Håller med, visst är det skönt med en mellandag! Trevlig blogg förresten ;) Har också en liten prins fast han är redan 10 månader... tiden går så fort!
Ha en bra dag!
/Eleonor (my goodie bag)

Anna Söderberg sa...

Jeansjackan är ju übersöt!
Undra om den finns i butik nu?
Tunikan påminner om min från HM (som jag köpte på rean).

Ha en fortsatt bra dag!
KRAMAR

Ps, jag vet inte hur man bloggar från iPhone:en. Får inte till det.
Kan tex inte lägga till bilder...

KRAM igen

Malena sa...

Va fin du är!
Jättesöt tunika!

Ja, det var skönt med lite svalt, regn och åska!

Men lika härligt att värmen är tillbaka igen! :) Lagom till helgen!

Hoppas att du får en skön helg i Öregrundet!

Kramar!

Att ha det gott sa...

Mycket snyggt