söndag 25 juli 2010

Lite mer fyndtips...

Vi ska åka till Leksand sommarland med svärföräldrarna imorgon och bo där i 3 nätter. Ska bli skönt att få byta miljö ett par dagar! Håller som bäst på att packa just nu, och det blir ju en hel del för 7 personer.
I min lilla kaffepaus tänkte jag visa mina reafynd... ♥!



Söt topp från Cubus 99:-



Somrig väska Kappahl 89:-


Söt jacka med volanger Gina tricot 99:-



Klänning Lindex 79:90:-


Blommig klänning Cubus 99:-

Örhängen GT och Guldfynd 29:-


5 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Så mycket fint och billigt!
Verkligen fynd:)

Petra Blogagr sa...

Åh vad fina fynd :-) Ja jag kan verkligen tänka mig lasset med grejer *hihi* och ju mindre barnen är ju mer grejer tenderar de att behöva ;-)

KRAM

Petra sa...

Fina fynd du hittat;)här packas det oxå,guud vad mkt det blir med en massa barn:)kram o ha det fint på semestern.

Pillan sa...

Jag älskar dina shoppingtips! Så mycket snyggt o billigt, riktiga fynd! Du må tro att jag är shoppingsugen nu... fast jag vet att det är bäst att vänta lite till så man inte blir allt för besviken när man inte kommer i rätt stl än... :)
Kram pillan

Embla Santana sa...

Hej tänkte kolla om du vill sälja den svarta volang jackan från ginatricot? letat överallt efter en sådan! om du har kvar den kan du mejla eller smsa mig ! :)

0705784232

zuper_zemlan@hotmail.com