torsdag 22 juli 2010

Dagens tips!

Tips!!! Hittade denna ursöta lilla kofta på HM och just nu får man köpa en till ett vansinnigt pris, nämligen 49:90! Har klickat hem både den rosa och den brunmelerade till mig och nu hoppas jag att dom är lika fina på. Ett tips till höstgarderoben!

Tips nummer 2 är dessa produkter från Hawaiian tropic. Ett lipgloss med spf 25 som är oumbärligt att ha ute i solen, ger en fin glans och smakar som godis! Har också deras body butter som är underbart att smörja sig med efter kvällsduschen. Luktar fräscht av lime och kokos!

Vi tänkte hänga på stranden idag, men just nu hopar sig väldigt mörka moln över himlen. Käkar lunch hemma så får vi se sedan.


Ha det bäst!
♥♥♥



Tips numero uno!






Tips numero dos!






4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Så fina koftor, vill också ha!:) Har inte fått katalogen än, men hoppas på att den snart dyker upp.
Kram

Petra sa...

Katalogen har jag fått så den e kryssad o klar hihi ,åh måste lukta på hudkrämen:)kram

Anna Söderberg sa...

Ja men tänka sig att vi var på Ikea samtidigt. Ganska knasigt ju!
Synd som sagt, att vi inte visste det innan...
Synd att det var så sjuuukt mycket folk!

Vilka shoppingtips du kommer med, roligt :).

ANna Söderberg sa...

Hahaha varför skrev jag Ikea???
Jag menade ju GRÖNA LUND, hahahaha!