söndag 4 juli 2010

Hemma igen!

Har haft en härlig dag i huvudstaden och nu är vi hemma igen. Peter och killarna var iväg och tittade på roliga farkoster som kastade sig ut över Strömmen medan jag och Isac gick och botaniserade bland alla reor. Några fynd gjordes såklart!

Alla dörrar och fönster står nu vidöppna och släpper in lite svalare luft inför natten. Så fort killarna har somnat så blir det filmkväll med min ammande-mamma-craving, nämligen nöt och russinmix. Extra mumsigt med en iskall öl, givetvis alkoholfri!


♥♥♥









2 kommentarer:

Malena sa...

Ska också ta mig en tur till huvudstaden snart.
Det längtar jag efter!

Hoppas att du får en fin dag!

Kramar!

Pillan sa...

Den där alkofra ölen är inte dum alls! Drack den i början av min graviditet och hade nästan glömt den... Ska nog åka o inhandla o ställa på kylning;) Känner mig helt överhettat i kroppen... jag som älskar värmen..!?
Ha de/Pillan