lördag 3 juli 2010

Prickig mamma och pigg bebis!

Lördag eftermiddag och vi har precis tagit en fika med svärföräldrarna. De kom över och hjälpte oss att klippa häcken som vi har på baksidan. Härligt att det är gjort!
Isacskrutten är i alla fall piggare idag. Jätteskönt, att han är sig själv igen, lillhjärtat!
Han är så nöjd nu för tiden när han får halvsitta i vagnen och jag förstår att han vill komma upp från golvet ibland. Måste ju hänga med vad familjen pysslar med då och då!

Inviger min prickiga klänning från HM idag och den är såå sval och skön en varm dag som denna. Me like a lot!


Önskar alla en härlig lördag









2 kommentarer:

annica sa...

åhh va skönt att han e bättre i dag, lill skrutten.

ha en bra lördag
kram

Malena sa...

Den klänningen köpte jag men lämnade tillbaka! NU när jag såg dig i den så har jag ångrat mig.... Älskar ju prickigt! Varför kunde jag inte behållt den... Hoppas, hoppas den finns kvar!

Tokig man kan vara ibland...

Tråkigt att det ska bli reaktion efter sprutorna... Skönt att lite alvedon kan lindra iaf

Kramar!