onsdag 11 mars 2009

Tjuvtitt

Tänkte idag visa några små detaljer från Victors och Sebbans rum. Visar mera så småningom. Möblerna är på plats och det ska målas runt fönstret sen kommer det roliga! Fixa med gardiner, kuddar, lampor och annat lull-lull! Ska åka till stan i helgen och köpa lite sånt och passa på att träffa en kompis för lite trevlig lunch/fika. Härlig mammalyx!
Nu är det dags att åka och storhandla och ta en fika med min vän Linda. ( Ja, jag älskar att fika!)



Kramis Veronica



Lite av våningssängen och favoritspelet


Skrivbordsunderlägg



Oopps, ett monster smög förbi!

10 kommentarer:

Anonym sa...

det blir såå snyggt tror jag!
ha en bra dag sis

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

ar också att fika. Gärna som ensamma mammor på stan! hahaha
Känner igen vissa detaljer...guitar hero tex, har du lirat något?
Kram Sanna

Anonym sa...

Absolut ska Måns till finalen :D Det får vi hoppas.
Ska genast prenumerera på din!

Kram Benita

Anonym sa...

Jag hittar dock ingen knapp på din sida? :D

Ett skönare liv sa...

ser snyggt ut ! de lär uppsakattas :)

tack :)

nu tog ja glaskakel, hoppas de blir bra, e osäker :P

kram kram

Anonym sa...

Fin blogg du har! Massa fina tips!

Anonym sa...

va kul att du finns me på bloglovin nu! lägger till dig genast!!!
kram

Anonym sa...

Så :) Nu har jag lagt till dig!
Kram Benita

sand mellan tårna sa...

Väntar på uppdatering ;)

Kram!

Anonym sa...

ja kom du,hihi
samma här, när barnen sover så ska ja sätta mig och mysa jag me. mmmm längtar