fredag 13 mars 2009

Fredag igen!




Veckorna rasar fram, äntligen fredag! Lucas bästis Milton och hans mamma var här idag och fikade på resterna av oboykakan, som faktiskt var godare idag.

Nu har vi precis ätit en god middag, skickat Victor på partaj och går nu omkring och tänder ljus lite här och där. Har börjat att ladda för morgondagens schlagerfinal också. Vem tycker ni ska vinna? Själv hoppas jag på Mums (förlåt, Måns) Zelmerlöw, EMD eller Heat!

Ha en toppenfredagkväll!

Kram Veronica


4 kommentarer:

Anonym sa...

jo det e nog så. det känns mer verkligt sen när sparkarna kommer oxå!
ps. håller oxå på mums selmerlöv (hihi)
kram

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Tack för grattis hälsningan!
Mysig bild!
Ang mums selmerlöv så fick min yngsta son Måns Sitt namn liiite pga söta Måns!=)
Min Måns är så söt så det passade på honom också!
Kraam sanna

Livingroom sa...

Håller på och förbereder kvällen med kaka...och godis. Håller på Sarah Dawn Finer , Heat och Måns. Tycker INTE om Caroline af Ugglas, så HOPPAS hon i misstag inte vinner ;)).
-Lotta

Interiörboden sa...

Hej!

Ja, idag blir det schlager :)
Men jag kan inte riktigt säga vem jag tycker ska vinna.
Jag tycker att Måns, EMD, Molly och Sarah är bra :)
Vi får se!

Ha en jätte bra helg.
Kram Sandra