måndag 23 mars 2009

Killarnas rum klart!

Ja, äntligen är rummet klart, i princip! Vi ska byta dörr och köpa en tv också, men Victor och Sebastian har flyttat in! Dom är mycket nöjda och säger att de sover sååå gott i nya sängen.

Filip fick en liten uppfräschning av sitt rum med, vi möblerade om och rensade ordentligt bland leksaker och prylar som killarna inte leker längre med. Det är väl för skönt att städa ur och rensa! Härlig start på veckan, blev så inspirerad att fortsätta i andra rum!
Ha det gott!

Kramar Veronica




















5 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Det är SÅ kul att du kikar in till mig och lämnar en kommentar = ). Här händer det saker ser jag. Vilket fint rum de har! Våningssängar vita är SÅ snyggt! Vi har en sån i stugan och jag är stormförtjust i den.

Ha en bra måndag!
KRAM L-L

Grodmamman sa...

Fint det blev i grabbarnas rum! Håller med om att det är skönt att rensa lite emellanåt. Vi gjorde ett röj i sonens rum för någon månad sedan, nu skulle det behövas i dotterns rum!:)
God kakan såg ut i förra inlägget!
Kram

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Vad fint det blev!
Förstår att dom äer nöjda!
Tur för dom att dom har en mamma som är duktig på att göra fint...eller är det pappa? =)

Kram Sanna

Anonym sa...

jätte fint!!! nu blir jag avis, hihi
kram

Gårdsromantik sa...

Så fint och fräscht det blev - skall snart börja med sonens så nu fick jag en massa insipration!

Kika in till mig - jag har en tävling på gång!

Kram Maud