måndag 7 maj 2012

Nystart!

Så härligt med en ny vecka nu! Har haft en rolig helg och så, men gillar känslan av nystart som man har på måndagar.
Bloggalan var trevlig och hotellet är så fint, men jag saknade jättemånga bloggerskor från förra året! I år var det inte många jag "kände" där och det var lite mindre folk än förra året. Jag fick ju ta med mig min urgulliga vän Camilla istället och vi hade riktigt roligt! Tyvärr så blev det inte så många bilder och jag tycker inte att det går att fota så bra på kvällarna, men en frisyrbild bjussar jag på!
Jag tror att ni kan hitta bilder från själva galan hos de "större" bloggerskorna i alla fall.

Nu kör vi igång dagen med frukost och kaffe och sen så ska vi ta oss ut i solen!

Skön måndag på er!




3 kommentarer:

Anna S sa...

Vad snygg du var i håret!!
Gjort själv?

Synd att det var få för dig "kända" bloggerskor där.
Skippar du nästa år då?

Kram

Erika sa...

Åh vad fin du var! :-) Hade så gärna velat vara där! Men det känns ju liiite bra att höra att det var bättre förra året! :-)

Kram!!

pillan sa...

Jättesnyggt!!
Synd att det inte var precis som du tänkt men antar att ni hade kul ändå!! Skönt med en egen helg iaf ;)
Kram P