torsdag 24 maj 2012

Äntligen!

Solig och härlig torsdag idag, även om graderna inte går upp lika högt som hos flera av er andra. Havet kyler fortfarande lite här hos oss...
Efter dagislämningen så hämtade jag ut ett efterlängtat paket från Nespresso. Har varit utan kapslar alltför länge, men nu så är det påfyllt för ett tag!

Dagens somriga, men lite slappa outfit blev pinupp t-shirt från Only och mina rosa chinos från HM. Allt köptes förra året och faktiskt så känns byxorna lite större än förra året... Jippie, vikten går neråt!
Har ju tänkt om med kosten och gått mina PW:s, så det är underbart att det händer något.
Men med skärp i brallorna så funkar dom bra och det snyggt när de är lite slappa!

Nu ska jag smaska i mig lite frukost och dricka GOTT kaffe, så kram så länge!







Inga kommentarer: