torsdag 10 maj 2012

Jomen hej!

Jag har jobbat lite idag och kikar in först nu. Har en vän som har en cateringfirma och har hjälpt henne nu ett par dagar. Kul att få göra lite annat emellanåt!

Hann piffa lite innan maten och jag har saknat blommor på köksbordet länge nu, men har inte hittat några fina i affären. Kom på att jag hade fuskrosor i källaren som är riktigt trovärdiga faktiskt! De får duga så länge.

Nu har lugnet börja sänka sig efter städning och matlagning och de stora är ivägskickade på fotbollsträning. Peter har åkt iväg och fixat lite med bilen och jag ska nu käka min "middag" som får bli en stor latte och två finncrisp med salami och brieost. Stod och stekte massor med hamburgare till kidsen och blev mätt bara av att stå i oset.
Lite Bompamys snart i soffan med de små innan läggdags och imorgon vaknar vi upp till veckans bästa dag, eller hur?!

Kram på er!





2 kommentarer:

Petra sa...

Hi hi funderade först på varför du inte hade ngt vatten i vasen,sen slog det mig att det var ju dina tygrosor,fiiina o naturtrogna.
Gillar dina fina ljusstakar,kan det vara loppisfynd eller finns de i butik??så snygga kram

pillan sa...

Ja dom var ju jättefina och som du skriver väldigt naturtrogna! Jag sticker iväg och köper blommor om en stund, har putsat fönstren så nu duger inte de gamla halvvissna... Kram P