onsdag 2 maj 2012

Lite panik här...

Onsdag här och tänk snart är det helg igen! Mammabloggalan är på G och jag börjar få lite panik här... skor och väska är fixade, men ingen klänning!!!
Har ju kollat i en massa butiker och på nätet, men inte hittat någon som jag har fallit för...

Lämnade killarna på dagis för en stund sen och har nu plockat undan morgonkaoset och ska käka frukost. Sen börjar den stora klänningsjakten på nätet...



Skor med lagom klack från Skopunkten!


Supercool väska från Gina Tricot!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, men skor och väska räcker väl;-). Själv har jag klänning, men inga skor och väska! Hoppas på syrrans garderob!
Kram/Camilla

Anonym sa...

väskan o skorna är verkligen du! (när du inte kör volanger-å-shabby-stilen vill säga! ;)

Jag kom på att jag har en svart klänning från Benetton om du vill prova?

Tycker vi tar en tur på fredag så får jag ut o lufta vingarna jag me!

Kram!
M

Emelie sa...

Då ses vi på lördag! Kul!! :-)