torsdag 31 maj 2012

Landat och bildregn!

Då har jag äntligen landat i soffan efter en lång dag! Först en Stockholmstripp och sedan hem och vända i dörren för att åka på match med Victor. Där det blev en vinst!

Fina Malena bjöd med mig på en pressvisning för Ica Maxis höstkollektion av köksprylar som hölls i Stockholm. Det bjöd på lite god plockmat och visades mycket fina grejer, allt som hör köket till. Fick mycket härlig inspiration!
En liten goodiebag med en snygg stekpanna från Icas Selection kollektion fick vi också!
Så, tack igen Malena för att jag fick hänga på och japp, här kommer ett bildregn!






2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh! Jag hade önskat att jag oxå fick komma dit. Får vänta till hösten då innan jag kan köpa dem där underbara pannorna och kastrullerna.

Malena sa...

Det var så roligt att du ville följa! :)

Fina bilder du tog!

Jag har inte gjort mitt inlägg färrän idag.. SKÄMS!

Kram!