fredag 16 december 2011

Vilka är ni?

God morgon till alla er som kikar in här! Fredagsfeelingen är på gång, eller hur?

Undrar sååå mycket vilka ni är som läser här. Ett fåtal trogna läsare som kommenterar känner jag ju, men resten då? Det är ca 170-200 som går in här varje dag och jag kan ju tycka att någon kunde säga hej i alla fall...

Vet att det är väldigt många i vår lilla stad som läser och det är en kanske två som ibland skriver något. Och då kan jag undra om dessa bara går in här för att de är nyfikna eller tycker de att det är en trevlig blogg och att det är kul att läsa?
Och det är ju en sak om jag träffar er ute och ni säger något snällt om bloggen, men dessa som låtsas att de inte läser bloggen fast att jag vet att de gör ... Det blir ju så fånigt.

En liten hälsning gör såååå mycket och jag blir alldeles varm i hjärtat! Man säger ju alltid hej när man möts ute på riktigt! Hoppas inte bara att ni tycker att bloggen är tråkig, för då vill jag gärna veta!

Men hörrni, kan ni inte ta och presentera er så jag får en liten hum om vilka ni är?

Stor kram på er!



30 kommentarer:

Linda sa...

Hej!
Jag upptäckte din blogg genom andras bloggar i våras. Jag heter Linda och bor i Gimo. Tycker du har en sån fin blogg, mycket inspiration både gällande kläder, inredning med mera! Jag är dålig på att kommentera i bloggar jag läser men i bland så! Ha en bra fredag och tack för mysig läsning!

Annica, mamma till 6 trollungar sa...

hej hej sis!

trevlig helg
kram

Anonym sa...

Hej. Är en tjej på 28 år, sambo och en son på 3,5. Jag är nog inne och läser nästan varje dag. Jag läser för att jag gillar det du skriver och jag gillar att du har många bilder. Du har en Blogg som gör mig glad helt enkelt.

Fortsätt så! :)
Kram Mia

Beatrice sa...

Hej ! Ja vad ska man säga , glad (kvinna ) snart 40. Har själv 2 olika bloggar men lite "olika inlägg" Hittade din blogg genom någon annan ?? bläddrar igenom hos dig nästan varje dag .Kan ibland vara lite dålig på att visa mig men jag finns där ute i rymden

Anonym sa...

Hallojsan!

Hittade till dig under hösten, tror det var genom någon annan blogg. Tittar in hos dig nästan varje dag, tycker du har en mysig blogg och jag blir alltid så lugn, du verkar så harmonisk :-D
Är själv en 36-årig 2-barns mamma från Umeå.

Trevlig helg!

Catti´s blogg sa...

Hej hopp!!!

Är en vanlig trött, sleten, hårt arbetande trebarnsmamma från typ Örebro som har halkat in på din blogg och blivit kvar. Gillar dina bilder och du skriver alltid sååå klokt om allting!! Haha, sjutton va svårt det var att presentera sig :-)

Ha en toppen helg!!!

Anonym sa...

Jag tittar in lite då och då. Mer nu när vi inte ses så ofta! Du har en mysig och inspirerande blogg;-)
Ses kl 2!!
Kram/Camilla

pillan sa...

Trevlig helg kära V, ja vi "känner" ju varandra redan så någon närmare presentation är överflödig;)

Kram Kram P

pillan sa...

Trevlig helg kära V, ja vi "känner" ju varandra redan så någon närmare presentation är överflödig;)

Kram Kram P

Kärleksallen sa...

Ja jag är en trogen läsare och älskar din mysiga blogg! Jag känner lite lika med kommentarerna.. men jag är dålig själv på att kommentera.
Ha en riktig myshelg! Kram

Anna S sa...

Trevlig helg från en trogen läsare :).

Kram

Karin sa...

Hej Har läst din blogg irätt länge nu.Var hos linda som jag hittade idn underbara blogg.
Gillar din sstil med bilder och massor av tips på kläder.
Är en 2 barns mamma med lite större barn 1 tonåring och en utflugen.
själv är jag lite över 40.
trevlig helg.

Sandra sa...

Hej!
Har läst din blogg ett tag nu och den är så inspirerande. Kikar in ett par gånger om dagen ibland :-)
Hittade hit genom en annan blogg. Är mammaledig till min son på 1 år. Bor i en mindre stad på västkusten.

Trevlig helg!

Anonym sa...

Hej, Jag bor i Helsingborg och tror jag läst din blogg i nåt år. Hamnade nog är via andra bloggar...Jag läser mest för jag fascineras av ditt liv med många barn. Har själv 3 och tycker det är fullt upp alltid. /Malin

Milla sa...

Jag har tittat in på din blogg då och då ganska länge men superdålig på att säga nåt! Tycker du är en härlig tjej och verkar få ihop livet så bra med många barn, utan att ge upp dig själv liksom. Och ni verkar ta det här med diabetes så himla fint, måste beundra det. Jag är Milla, med två halvvuxna barn, en som nyss kom hem efter ett år i USA så huset blev plötsligt väldigt livligt... Ja du kan läsa mer under min blogg. KRAM Milla

Anonym sa...

Hejsan jag älskar dina pysselbilder blir så inspirerad..lever med man och 4 pojkar i åldrarna 21 19 14 10 ser många likheter hur jag hade det när barnen var mindre där du är nu!! Du har en otroligt härlig och mysig blogg..kramar i massor Sanna

Anonym sa...

Hej! Är en tjej från Östergötland som klickar mig in här varje dag. Tycker du har en mysig o trevlig blogg och jag besöker även flera bloggar som du länkar till.

Trevlig Helg!

Annika Palm sa...

Hej, Jag läser din blogg några gånger i veckan, den är så mysig med fina bilder. Jag gilla att läsa om vardagsliv, för det är just vadagen som jag värdesätter i mitt eget liv. Kram Annika

Anonym sa...

Hej!
Jag är en trogen läsare sen nåt år tillbaka, har 2 barn i samma ålder som dina minsta så det är så kul att läsa om ert vardagsliv!
Älskar din mix av kläd- och inredningstips (i rimliga prisklasser) och mumsiga recept och vardagslyx!
Kram Eva i Västergötland

Syster Yster sa...

Hej!

Nån gång har jag sagt något hos dig, men jag är inne hos dig varje dag i princip. Svårt att förklara varför jag gillar din blogg så men jag bara gör det, lite lagom av allt. Måste bara tillägga att jag tycker du var otroligt observant på din sons tecken på diabetes. Inte så många som skulle lägga ihop det pusslet så fort. På så sett slapp han ju bli akut sjuk med all den dramatik som det kan innebära.

Kram Anette

Anonym sa...

Hej Veronica!
Jag heter Maria och bor uppe i Luleå.
Jag har läst din blogg ganska länge... jag började nog ett bra tag innan du blev gravid med Isac. Tror jag hittade den genom en av dina vänner som bloggade men som sedan slutade... dock inte säker.

Jag vet inte riktigt varför jag gillar din blogg, det är nog variationen i den. :)

God Jul till er alla!

//Maria i Luleå

Anonym sa...

Mamma till 3 barn boende i Östhammar kollar dagligen då jag gör min blogg runda :-) kul att läsa och att titta på insperations bilder från hemmet. Har en kompis i Uppsala som har en son född samma år som eran son och fick diabetes för ett år sedan så nu har jag tipsat henne om din blogg.

Maja sa...

Hej, jag är en värmlandstjej (tre-banrsmamma) som ofta kikar in här. Är dock dålig på att kommentera:( GIllar din mix av vardagen, mat, snygga klädtips och inredning. Ha en fin helg

Anonym sa...

Hej. Jag följer din blogg varje dag. Jag tycker den är fin och mysig att läsa. För du skriver om allt. Din blogg fick jag se genom din syster Annica.

Jag heter Maria och kommer ifrån Torsby/Värmland!!!

Mvh en TROGEN läsare!!!

Liza sa...

Jag är en trogen läsare sen ganska långt tillbaka!
Gillar din mix av vardag, inredning o tips!

Ha en fin kväll!

Kram Liza

Bettan sa...

Jag är här inne och läser lite då och då i din mysiga blogg. Lite dålig på att kommentera men emellanåt tror jag att du har fått någon kommentar från mig ;)
Kul att så många visade vilka de var, kanske skulle göra det samma inne hos mig. Har också många som läser men tyvärr få som ger sig tillkänna.

Trevlig helg till dig och dina fina.
Kram Bettan

Ammi sa...

Hejhej!
Kikar också in här varje dag, det är som ett beroende =) Gillar din variation på inläggen och får mkt inspiration av dina outfits.
Jättemysig blogg!!!
Ha en trevlig helg och GOD JUL!!
Mvh/Ammi

Tina sa...

Hej hej!!
35 år,sambo, har två grabbar (blir 4 o 7 nästa år), bor i Östergötland. Trillade in här (vet inte huuur länge sedan) via någon annan blogg och är liksom fast. En vardagsblogg med det lilla extra. Och med det menar jag alltså att det känns nära, som hemma, om du förstår :) Tittar in varje dag och har kommenterat några gånger.

Kram från Tina

MM sa...

Åh va kul att läsa om alla som kikar in här hos min goa vän!

Å så jag då, en sporad-bloggande killmamma å tandtrollsjägare, som för tillfället ligger på soffan, letar navelludd o räknar veckor, som lärde känna dig på babysim för sis så där 12 år sedan när våra äldsta var bebisar o som värdesätter när vi lyckas få ihop en fikadejt, men som kikar in så gott som varje dag för att jag inte ska sakna dig för mycket!

Adventskramar,
Malin

Anonym sa...

Hej svejs brukar kika in nästan varje dag tycker din blogg är jätte rolig och mysig.får mycket inspiration och bra tips.

Kram Malin N