söndag 25 december 2011

Latmansdagen

God fortsättning på er alla! Jag hoppas att ni har haft en urmysig julafton med en massa klappar och mycket gott att äta!

Vi hade ju mina föräldrar, min bror Niclas och min syster Victoria med familj här i går och det var mysigt som vanligt! Idag har vi bara slappat och myst och killarna har gått igenom sina klappar ordentligt. Mycket fint i paketen och de fick allihopa något som de verkligen önskade. Även mamman i huset måste ha varit väääldigt snäll i år för hon fick också vad hon önskade sig, hi hi!

Vi har pratat om en kaffemaskin till oss länge och igår överraskade darlingen mig med en Nespresso Citiz & Milk! Happy, happy mama just nu!

Vi ska väl fortsätta slappandet och all leksaks och legobyggandet en stund till innan vi ska på julfika hos Peters syster och familj efter middagen.
Kraaam!


Är så glad för vår kaffemaskin!

Sebban och Victor i sina overaller som de fick igår! Filip fick
också en, men han vägrade vara med på bild...

Juldagens mama i klänning från Lindex!
- Mamma, du ser ut som en prinsessa! sa Lucas när han
såg bilden.
Han vet redan hur man charmar tjejer...

1 kommentar:

Caroline sa...

Så söt klänningen var! Urgullig!

Ha en fin dag!