onsdag 14 december 2011

Tre frågor - tre svar

Hello bloggisar! Hoppas att ni har det gott var ni än är!
Fick för ett tag sedan några frågor och tänkte passa på att svara på dessa nu.

En fråga var om min fina ljusslinga som ligger runt de silvriga ljuststakarna i vardagsrummet. Har haft den i flera år och jag minns inte exakt var jag köpte den. Tror att det var på Åhlèns eller Plantagen, men har sett att det finns liknande även på andra ställen. Den är min favoritslinga och jag har faktiskt två sådana till på andra ställen i huset.

En annan undrade vad vi hade för bil eftersom vi kunde ställa in vår vagn uppställd i bakluckan. Vi har en Ford Galaxy som är en sjusitsig minibuss. Vi har oftast bara sex säten i och då går vår Bugaboo att ställa in som den är. Det är också ett av skälen till att vi valde just en Bugaboo chameleon för att den är så smidig och lätt!

Sista frågan var om vilken färg vi har använt till vårt matbord och det är en halvblank täckfärg från Alcro. Är såååå nöjd med vårt bord och särskilt nu när vi har köpt till nya stolar från Ikea. Det blev verkligen jättesnyggt och precis som jag hade tänkt mig!

Sisådärja, ni frågar - jag svarar!



Favoritljusslingan!


Den perfekta vagnen för vår bil!



Vårt numera svarta fina matbord och med stolar från Ikea!














Inga kommentarer: