söndag 18 december 2011

Julbilder hos oss!

Hej fjärde advent säger vi väl idag!
Det har typ spöregnat hela dagen och jag började den här dagen med att vara på uselt humör. Uttråkad och skitless på det gråa, blöta vädret och julkänslan var borta. Man vill ju inte ens skicka ut ungarna, men samtidigt så skulle det behövas. De tre stora är i alla fall nu och leker med kompisar och jag tänkte snart baka pepparkakor med de små. Sen har vi turen att få söndagsmiddag hos svärföräldrarna, skönt en dag som denna!

Har istället gått runt och fotat lite här hemma i vardagsrummet och samtidigt lyssnat på Musikhjälpen som jag tycker är kanonbra. Sååå mycket bra och blandad musik för en music-lover som jag!

Och så har jag och darlingen 7-årig bröllopsdag idag! Vi hade gärna gått ut och käkat eller nåt sånt, men vi kan ju inte lämna Lucas riktigt än så vi får fira desto mer nästa år.

Ha nu en riktigt skön fjärde advent alla ni godingar som kikar in här!


Fina granen från Indiska och smålyktorna kommer
från Thuns!





Ännu en gran från Indiska! Det ska dock vara en liten stjärna på
toppen, men en viss liten herre här hemma var
klåfingrig härom dagen...





Två söta små julgrisar som kommer från Åhléns!

4 kommentarer:

Annika Palm sa...

Hej!
Jag har också varit på uselt humör,trött på vädret och även på man och barn. Känns som jag skulle behöva husmodersemester. Nu har jag gott och bitit ihop hela dagen så nu har jag fått ont i huvudet. Tur att det är en ny dag med nya möjligheter imorgon. Kram Annika

Anonym sa...

Så fint julpynt du har. Blir så sugen på att köpa lite nytt också. Grattis på bröllopsdagen! Själv har jag och maken 7-årig förlovningsdag idag vilket alltså innebär att vi förlovade oss samma dag som ni gifte er :)
Kram Eva

Grodmamman sa...

Grattis på bröllopsdagen!:)
Vi hade lite snö när vi vaknade i morse, men den regnar säkerligen bort senare i veckan.
Mysigt det ser ut hemma hos er!:)
Kram

Cattis sa...

Så fint du har julpyntat!! Grisarna är såå söta...
Ville också ha en sån från Åhléns men de var slut när jag skulle handla!! :( Men men...
Grattis i efterskott på er bröllopsdag!

Kjamis Cattis