torsdag 15 december 2011

Barnlek

Tidigare ikväll i barnens rum bjöds det på kaffe minsann! Vi var på väg att klä granen, men luften gick liksom ur mig. Lucas och Isac sprang mest omkring och gjorde hyss, men när jag satte mig ner i rummet så började de att leka så fint.
Jag är egentligen ingen lekmamma, men att bara vara där i rummet och bli bjuden på låtsaskaffe räcker för att de ska komma igång med lek och så är det ju mysigt! De små stunderna man släpper alla måsten är guld värda!

Nu är i alla fall två av fem i säng och jag ska köra lite soffhäng med några nya tidningar och en kopp thé!
Tänk att imorgon vaknar vi upp till fredag. Igen!





2 kommentarer:

Petra sa...

Jag tycker det är så tråkigt att leka,men oftast när man sätter sig i barnens rum så kommer de igång jälva o man bli bjuden på lite kaffe o lunch:)perfekt det räcker med så lite,fint de har i sina rum.
kram

Kärleksallen sa...

Skickar en helgkram till Er! Hoppas vi kan ses något i början på jauari!!! Kram