söndag 6 november 2011

Söndag med fredagsfeeling

Sweet sunday har vi här!
Har haft en skön söndag och nu poppar vi loss för fullt i köket till den här och den här låten som båda är heeelt underbara!
Har lagat lasagne och lovat killarna efterrätt i form av god kladdkaka från igår och chokladpudding med grädde. Det åt vi ofta just som efterrätt på söndagarna när jag var liten!

Spetsade lasagnen med en skvätt rödvin och det måste ju bara göra det godare. Och så slog jag till på att göra egen ostsås, mycket godare än färdigköpt. Perfekt söndagsmat och så mycket roligare att laga till ordentligt när man har tid.
Den mörka kladdkakan jag gjorde igår blev helt underbar och jag lägger ut receptet senare nån dag!

Nu middagdax med mina älskade killar!





Supergod kladdkaka med ballerinakex och chokladsås!

Party in da kitchen!


1 kommentar:

Malena sa...

Men gisses! Det var till att ha det festligt på söndagen! helt rätt! Ser supergott ut! Bra avslut på vekcan! :)

Kram!