måndag 14 november 2011

Från igår

Lite bilder från Årets Mama 2011 kommer här! Stod lite illa till i början så några skapliga bilder blev det i alla fall. Jag kan ju säga att det var trevligt och så, egentligen inte så mycket att titta på. Det var ju utdelning av olika "Årets" och sedan en liten modevisning av 10 kändisar med sina barn. Under tiden bjöds det vin/cola/vatten och lite olika smårätter. Man stod också hela tiden, så mina kära fötter var ganska ömma efter ett tag med höga klackar. Lagom trevligt och kul att ha varit där, men jag vet inte om jag skulle gå igen!

En härlig goodiebag väntar på att få plockas upp lite senare också. Lite som julafton!

Nu ska jag och småkillarna ta oss ut och träffa Eva och hennes barn. Kanske blir det lite lekparkshäng eller ett besök till bibblan!


Roliga Karin Adelsköld var konferencier!




Jag åkte dit med två lovely girls, syrran och Mirka (som har bebis nr 11 i magen!)

Leila med sonen Walter!

2 kommentarer:

mirka sa...

Tack för en trevlig kväll igår:-)
Håller dock med dig....skulle nog inte gå dit igen för såå märkvärdigt var det ju inte:-D
Kramar så ses vi över en fika snart hoppas jag;-)
Mirka

Petra Bloggar sa...

Sötnos!