torsdag 10 november 2011

Det gjorde susen!

Känner mig mycket piggare nu! Vi stannade kvar på dagisgården efter hämtningen, så killarna fick leka lite. Och jag bara njöt av höstsolen och den friska luften. Väl hemma så har jag börjat med middagen som blir min favvo just nu: hemgjord pizza!
Isse sitter och ritar och håller mig sällskap. (Ja, i typ 2 minuter i alla fall...)
Tänkte att vi käkar lite tidigare idag så kan jag dra ett varv med dammsugaren sen. Har laddat med massor av frukt som får bli till sallad tillsammans med glass framför Robinsonfinalen ikväll!

Lite tända ljus på vårat matbord som nu är svart! Men det har tagit tid, för den första färgen som vi målade med var inte bra alls. Ytan torkade, men det var liksom mjukt ändå. Så det var bara att skrapa och måla om. Nu ska bordet få ett lager färg till och sedan ska det vara helt klart!
Snyggt som tusan tycker jag,men det blir nog ännu bättre sen med nya stolar som ska inhandlas.

Nu har killarna nyss ramlat in från fritids och skola och det fattas bara EN! My darling!


Helnöjd med vårt numera svarta bord!










Min söta trollunge!

2 kommentarer:

pillan sa...

Väldigt snyggt!

Ja rita är grejjen även här hemma, Nikki ritade sig nyss i säng kan man säga;)

Här blire glögg till Robinsson!

P

Anonym sa...

jättesnyggt tycker jag MEN JAG UNDRAR VILKEN SORT AV FÄRG NI ANVÄNDE OCH OM NI OXÅ MÅLADE STOLSBENEN SVARTA. BLIR VÄLDIGT SUGEN ATT GÖRA SAMMA HÄR HEMMA. MVH ANNA