tisdag 15 november 2011

Viloläge

Något har hänt med min rygg! Började känna av det igår kväll och imorse kom jag knappt ur sängen. Har skitont på vänster sida och det strålar ner i benet när jag går. Killarna blev lite förundrade när mamman nästan började gråta av smärta vid frukosten. Tog en värktablett och kände sen att det blev liiite bättre. Svärmor kom och hjälpte mig med dagislämning och tog Isac en stund, tur att vi har henne och svärfar så nära!
Nu sover Isse och jag halvligger i soffan med jultidningar, kaffe och choklad och hoppas på att det bara blir bättre från och med nu.
Kram på er!


2 kommentarer:

pillan sa...

Usch det är vidrigt med ryggont:/ Låter som du har ischiasnerv i kläm... men kanske det bara är "falsk" ischias då kan det hjälpa med att strecha sätesmuskeln!

Kram P

Annica sa...

Hoppas det går över snabbt!!!
Kram