torsdag 24 november 2011

Enjoying the moment

God förmiddag vänner! Vi har idag äntligen soool! Det har varit ett par fruktansvärt mörka och gråa dagar här, solen var varmt välkommen.

Vi cyklade och lämnade L på dagis och sedan ville Isac gå hela vägen hem. Bara skönt att få frisk luft så där på morgonen!
Nu sitter vi och myser i soffan framför barnprogram och jag bara älskar dessa stunder då vi bara sitter nära och gosar. Tänker på att detta är min sista föräldraledighet och att Isac ska börja på dagis i januari. Lite sentimental blir man...

Men jag ser sååå mycket fram emot att få hitta ett jobb och att få komma ut i arbetslivet igen. Har verkligen njutit av att ha kunnat vara hemma med barnen länge! Samtidigt så börjar det bli skönt nu när de blir större och jag känner mig verkligen färdig med barn. Har bidragit ganska bra till barnafödandet i landet, eller hur?
Kram på er!









5 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Jag förstår hur du menar:)!
Kram på er!

Anonym sa...

Hej!
Skulle du vilja lägga upp receptet på pepparkaksmuffinsen, snälla???? Jagar bakinspiration till barnens födelsedagskalas framöver.
Kram Eva

Malena sa...

Haha! Ja du har bidragit bra till den msänkliga utveckigen här på jorden! Nu är det dags att satsa på dig själv! :) Hoppas att du hittar något jobb! själv behöver jag ett extrajobb. Bara ett par timmar/vecka.
Marknaden är lördag 12-16.30 och söndag 12-17.30. Vore ju jättekul om du tittar förbi! :) markanden är på konstmuséet på slottet.

Kram!

Malena sa...

Finns du på fcaebook?

Anna S sa...

Jag tänkte på det där idag när jag satt med barnen i soffan efter jobb, dagis och skola.
Hur mysigt det är att få en stund i lugn och ro när vi kommer hem, innan man börjar med middagbestyr och allt som måste ske innan kvällen sen är slut.
Skönt att du njuter också!!
Kram