tisdag 6 september 2011

Rustikt

Fick hem den här tunna katalogen från Ellos någon gång i somras och föll pladask för den rustika stilen de hade på framsidan! Svart, vitt, grått och beige är höstfärgerna som jag vill ha i mitt hem i höst. Grovt linnetyg, fårskinn och material i plåt och zink, snyggt som tusan!
Tycker nog att jag har fått till det ganska bra nu i vardagsrummet sen vi bytte till de svarta sofföverdragen. Funderar på att klicka hem några av godsakerna från Ellos för att komplettera min höststil!
Ska försöka att få till köket också i något liknande. Är fortfarande inne på att måla vårat köksbord och att inhandla nya köksstolar. Och så vill jag byta golv, tapetsera om, riva ner köksskåp, osv... men som sagt, med fem ungar så räcker inte tiden till alla gånger!



3 kommentarer:

pillan sa...

Kuddfodralen ska nog få flytta hit tror jag;)

P

lisa sa...

jag tycker som du om denna rustika stil. lite svår att klämma in här hemma tror jag dock tyvärr:-)

Petra sa...

Så snyggt,gillar längderna med texten:)kram