torsdag 22 september 2011

Livingroom

Tänkte visa lite bilder på mitt favoritrum i huset, vårt vardagsrum! Älskar att förändra där med sofföverdrag, kuddar, gardiner och lyktor efter säsong. För ett tag sedan så blev det höst i rummet och jag sjukt nöjd med det. Varmt, ombonat och mysigt!

Hade en liten stund nu på em när Isac och Lucas kollade på film då jag kunde puffa mina kuddar, tända ljus och få undan leksakerna och fota lite. Och typ fem minuter senare var det kuddar på golvet, leksaker på bordet och utspridda dvdfilmer lite överallt. Precis som i de flesta barnfamiljer, va?
Men på kvällarna när de små sover så blir det ju fint igen!


Min läshörna med fin kudde från Hemtex. Gardiner i linnelook från Åhléns.

Plåtlyktor från Hemtex. Syns att de har åkt i golvet ett par gånger, eller hur?

Vitt kuddfodral från Myrra och svart kudde från Indiska.

Kuddar från Hemtex och Ikea!

Mina älskade lampor från Ikea.

Favorityktorna är loppisfynd från i somras!

Fotovägg utan foton, men de är på gång!

Krukor köpta på Ica Kvantum för flera år sedan, lampfot sprayad med svart färg
köptes på Duka också för flera år sedan!



5 kommentarer:

pillan sa...

Jättefint alltihop!! Hi hi så himla lustigt för jag satt precis och gjorde ett inlägg med bilder från vårt vardagsrum som ska publiceras i morgon...!! ;)
Brukar göra så ibland att jag skriver lite redan på kvällen innan om jag har tid.

Kram Kram

Anonym sa...

Så himla mysigt och "höstigt" du gjort!

Jättekul att få se.

Trevlig helg på dig!

Kram Eva

Anonym sa...

Så snyggt och mysigt riktigt höstigt.
Kramar

Anna S sa...

Du har verkligen fått till det, som vanligt!
Jättesnyggt!
Gillar att du har två taklampor bredvid varandra.

Ha en fortsatt bra dag!

KRAM

Michaela sa...

Vilket fint vardagsrum du hade :) Gillade Verkligen ALLT